1. Kort geleden zijn wij hier met een grotere groep geweest.

Wij kwamen om 7 uur binnen en om half 9! kregen we na vragen pas de menukaart aangeboden. De dames van de bediening hadden niet door dat we compleet waren, zelfs toen dit drie keer eerder al vermeld was.

Dit vond ik zeer storend! Vervolgens is het weer wachten en wachten en wachten tot er eindelijk wat op tafel komt.

Erg jammer.

Het eten daarentegen was wel erg lekker en zeker voldoende.

Tijdens het afruimen van het voorgerecht kwam tot mijn verbazing toch een zeer vreemde vraag over de lippen van de bediening, namelijk of iemand nog het laatste stukje stokbrood wilde van iemand anders.... waarom ga je dit vragen aan je gasten.
    Het is mij totaal onduidelijk.

Tijdens het afruimen werd er ook nog eens gevraagd of iemand zijn eten wat over was nog mee wilde nemen? Zal de volgende keer een tupperware bakje meenemen.

Ik en de meeste mensen in mijn gezelschap hebben zeer duidelijk gemaakt dat wij hier niet weer heen gaan om een hapje te eten.

Misschien handig om toch wat meer ervaren dames in de bediening te zetten, want aan het eten ligt het zeker niet!