in Bosch en Duin

Proef het seizoen!

€€€
  1. Wij hebben het afgelopen jaar meerdere keren gegeten bij de bistro van De Hoefslag. Erg lekker eten en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Er is echter één ding waar wij ons toch iedere keer weer (fors) aan storen. Er mogen honden in het restaurant! De tafels zitten redelijk strak op elkaar en daar heb je gewoon last van als je over de hond van je buurman -of vrouw moet stappen om bij je plek te komen. Ook het feit dat er honden zitten/liggen op de stoelen of de bank is uitermate storend. Wij zitten te eten, terwijl op nog geen halve meter afstand op tafelniveau een hond ligt....bah! Wij vinden dit echt niet kunnen, laat de hond thuis, in de auto of buiten maar neem die niet mee aan tafel in een restaurant! Bediening zegt hier verder niets van en doet of het de gewoonste zaak van de wereld is. Echte zonde van z'n tent, want nogmaals het eten is echt goed. Nu die honden nog eruit en dan is het echt top.
    PS : wij hebben meerdere mensen gesproken die dit zelfde hebben ervaren en zijn zonder meer niet te spreken over de hondenservice van de bistro bij De Hoefslag.