1. De eerste keer heb ik hier zakelijk gegeten met de lunch. Het uitzicht op de Neder-Rijn was geweldig, de bediening erg attent en het eten een feest.

Daarna een keer met partner gegeten. Weer was het personeel in staat om ons op ongedwongen wijze zeer attent te bedienen.

Onze gerechten waren perfect bereid en het wijnarangement uitstekend. De combinaties zijn klassiek te noemen maar een recept voor succes en aan het eind van de avond na 5 gangen ben je aangenaam verzadigd en niet volgepropt. Tussen de gerechten door krijgt men een amuse van het huis wat altijd een verrassend, tongstrelend en soms spannende hap is. (aspergesorbetijs? bijvoorbeeld)

Vanaf de aankomst op het parkeerterrein tot aan het vertrek naar de provinciale weg zijn we als VIP behandeld. Zeker de moeite en geld waard.