Op dit adres zit nu: Restaurant 1453

1. Omdat wij direct aangaven van VV te zijn, kregen we de plastic kaart met 2 keuzes qua 3 gangen. Gewaarschuwd door de recensies hier had ik vooraf al gekeken, dus de keus voor de gerechten thuis was al gemaakt en dus vlot besteld. We kregen nog wel de drankenlijst: inderdaad nog steeds € 2,60 per glas limonade.

1e gang Tomatensoep was wellicht aangelengd, smaakte niet echt, waterig.
    2e gang Souvlaki schoteltje. Vlees was goed/lekker ook wel. Half bord gevuld. 1 eetlepel Tzatziki erbij en bord verder opgevuld met patat. Geen bakje mayo of ketchup erbij of 2e bolletje Tzatziki.
    3e gang Baklava, 3 hapjes en het was op. Volgens mij ook spuitbusroom, geen echte.

Gelukkig voor ons werd alles wel vlot geserveerd: in de wijk kun je immers maximum 2 uur parkeren en kost ook dat 2 euro voor nog geen 1,5 uur.

Omdat er geen ouzo werd aangeboden noch maar 1 blaadje sla of anderszins iets van groente bij was, hebben we het eindbedrag qua 2 glazen frisdrank gepind, dus zonder fooi.

Verhoudingsgewijs precies genoeg betaald qua 2 personen: 15 euro bon en dan 5,20 euro drinken. Gelukkig stond onze auto dichtbij met flesjes in voorraad. We komen in ieder geval geen 2e keer hier eten.