1. HHE 129 punten

Heb er nu een aantal keren van het buffet gegeten ( je blijft hopen) en de laatste drie keer was een dikke tegenvaller. Het buffet wordt maar mondjesmaat aangevuld en de kleine hoeveelheden drogen erg snel uit. Er liggen weinig specialiteiten op het buffet, alleen maar de Hollandse, goedkope, doorsnee Chinese dingen. Bovendien voel ik me er altijd zeer ongewenst want de gastvrouw is niet erg gastvrij, wat overslaat op haar personeel. Zolang je niet bij de Akzo werkt of een andere vaste klant, voel je je niet erg welkom. Er wordt erg veel onderscheid gemaakt tussen de vaste klanten en de niet zo vaste klanten. (Iedere niet zo vaste klant kan toch ook een vaste worden....?)

Het interieur stamt nog uit het jaar nul. En het is maar goed dat er niet meer gerookt mag worden want toen was het helemaal een crime om daar te zitten. De toetjes zijn qua opmaak en grootte uit de 70's.

Het afhalen is nog wel redelijk.

1,8