Op dit adres zit nu: Tafelen

1. JYYSN 126 punten

Lang geleden dat ik weer eens uiteten ben geweest bij Kookpunt, dit keer op een vrijdag. Bij binnenkomst zag het er mooi uit, mooie lampen en als je binnenkomt zie je een mooie bar staan. Mijn eerste indruk is dus goed.

Over het voorgerecht: Ik vond het eten dat in de vitrine stond, niet erg vers. Ik zag dat de groente niet erg vers was, beetje oud. Het smaakt ook niet erg lekker en ik vond het een beetje te makkelijk, alsof alles binnen 1 minuut klaar moest zijn.
    Over het buffet: zag je veel keuzes, sommige waren beetje uitgedroogd. De smaak ervan is redelijk, niks speciaals. Ik heb wel gezien dat er goed werd bijgevuld.

Over kookeiland: had ik sliptong, lamsvlees genomen. Ik vond het eten erg flauw, zat geen smaak aan en ik vond het ook niet erg lekker. Ze hebben wel veel keuzes waaruit je kunt kiezen, maar het eten was niet erg lekker ik miste toch wat smaak.
    De wok was wel goed, erg lekker en had een uitstekende smaak.

Over het dessert: ik vond dat er ruime keuzes waren, allemaal lekker, het zag er lekker uit en het smaakte ook lekker. Alleen de appeltaart smaakte beetje raar, niet vers. Het ijs zelf was ook lekker niks op aan te merken.
    Over het personeel/bediening: ik vond dat de bediening erg vriendelijk was, Bij het begin goed ontvangen en werden we begeleid naar onze tafel met de nodige uitleg en er kwam ook regelmatig iemand die de borden op kwam halen en waar je ook af en toe leuk kon praten, niks op aan te merken. De koks waren ook vriendelijk en maakten af en toe een leuk gesprekje. Het personeel deed goed hun best om het je naar je zin te maken, wat ik ook goed vond.

Over de prijs: de prijs wel beetje hoog vind ik in verhouding met de kwaliteit. Het voordeel hiervan is dat je zelf mag bepalen hoeveel je mag drinken, dat vind ik wel goed. De kwaliteit van sommige eten was niet echt speciaal.

Voor de rest vond ik de sfeer wel gezellig, het personeel was goed en goed dat je zelf drinken mag pakken.
    Kortom een mooi restaurant! Maar het eten mag toch wel wat beter.