Op dit adres zit nu: Brownies & DownieS

1. Ik begrijp dat er veranderingen worden doorgevoerd. Dit vind ik persoonlijk geen excuus, omdat wanneer je open bent gasten verwachten dat het eten goed is, in verhouding tot de prijs.

Bediening is niks op aan te merken, echter is het wel jammer dat baas en personeel roken op eigen terras terwijl de wachttijden lang zijn.

Broodje carpaccio van Zeeuws rund was bevroren. Was geen carpaccio maar gewoon dik gesneden rund. Verder waren er veel toevoegingen die niet vermeld stonden op de kaart, zoals walnoten, amandelen, oude kaas (in plaats van parmezaan) en een extreme overdaad aan rode kerrie poeder. Erg zonde, want dit maakte het niet te eten.

De club sandwich Ferry was lekker. Alleen de friet was verre weg van gaar en ook hier vonden wij een extreme overdaad aan kerrie poeder. De friet die ik na mijn broodje carpaccio bestelde was ook verre weg van gaar en weer die kerrie poeder.

Jammer dat bij het afrekenen weinig begrip wordt getoond voor de gemaakte fouten, waardoor wij volle por moesten betalen. Jammer dat de passie voor het vak vanuit de keuken ver te zoeken was op het bord. Daarnaast kom ik al enkele jaren bij Ferry's , waar ik altijd met plezier heb gezeten, maar was dit toch echt de laatste keer.

2,1