Op dit adres zit nu: Brasserie 1910

1. sjaak kregting

Zaterdag hebben we onze Mona's kadobon verzilverd. Netjes gereserveerd en hartelijk ontvangen. Ons werd gewezen op bord met specialiteiten van deze weken. Wij kozen voor een vissoep en stoofpannetje.
    De vissoep had wel meer viselementen mogen bevatten, blokjes vis en enkele kokkels erin is wel mager, zout zat er in overvloed in.
    Het stoofvlees waar we ons op verheugd hadden was een ware aanfluiting, enkele stukjes van het rund aangevuld met blokjes varkenssnitzel die niet gaar was met een enkel uitje en een stukje parika.
    We spreken de bediening hier op aan en verwachten dan iemand uit de keuken of de bedrijfsleider met uitleg en niet een serveerster die dan excuses komt aanbieden namens de kok en als genoegdoening een gratis dessert aanbied. Eerlijk gezegd zaten we daar niet op te wachten, we betalen hier voor iets dat beslist niet de specialiteit was die op het bord stond aangekondigd. Een aanfluiting voor kok en Mona. We bedenken ons wel voor een volgend Mona bezoek.

3,9