1. Jacqueline

Als je daar een soft ijsje haalt: je betaalt € 1.70, je krijgt een druppel ijs met meer chocolade saus als ijs. Je zegt er wat van, dat het wel erg weinig ijs verhouding met de saus is. Krijg je een grote waffel. Dan zeg je "Laat het ijsje maar zitten. Ik haal er wel 1 elders." Dan mag je daar geen sigaretten meer halen.
    Jammer dat jullie 1 meisje hebben lopen dat niet echt klantvriendelijk is en erg onbeschoft is. En dit heb ik ook al eens mee gemaakt met hetzelfde meisje. Een klant bestelt een milkshake, het meisje maakt de milkshake, doet een deksel er op en gooit hem letterlijk op de toonbank. De klant wilde vragen als ze hem misschien wilde inpakken, maar het meisje stond alweer in de keuken. Het was zelfs teveel moeite om tot ziens te zeggen. Ik heb verwonderd zitten te kijken. Zelf 1 van de meiden klacht over haar dat klanten tegen haar zeggen dat het meisje niet klantvriendelijk is. Als dit door haar tegen de eigenaars gezegd wordt, krijgt ze te horen nog niks van gehoord.
    Erg jammer dat 1 zo meisje jullie zaak zo naar beneden haalt.

1,9