in Sneek

Proef en beleef Kreta!

1. Service waardeloos, wij kwamen hier regelmatig en nooit geen problemen. 1x eerder was een gerecht minder als anders, en toen kregen we het nagerecht gratis. Dit was prima, en dit vind ik goede service. Maar toen zat de oude eigenaar er nog in, maar nu is het echt waardeloos.

We moesten na ons voorgerecht meer als 1,5 uur wachten op ons hoofdgerecht. Terwijl ze hadden beloofd het komt er zo aan, dus niet. Er werd ons ter compensatie niks aangeboden, terwijl je natuurlijk ook wel trek hebt. Geen gratis rondje drinken of mandje stokbrood, helemaal niks.

Uiteindelijk zijn wij op gestapt, maar konden wel alles even betalen wat we hadden genuttigd, drinken/voorgerecht. Zo slecht, en dit was ik nooit gewend van hun. Dus erg jammer, want ze lopen zo veel klanten mis. We zouden er nog een keer naartoe gaan met een groep, maar gaat dus niet door. En zelfs andere gasten die daar zaten viel het hun op, was voor hun dus ook maar 1x en niet weer. Zo ga je niet met mensen om.