1. Vorige week hebben we met twee gezinnen in dit restaurant gegeten en wij waren erg teleurgesteld in de service van dit restaurant.

Het was niet enorm druk, bij binnenkomst werden we direct geholpen en naar een tafel in achterste gedeelte van het restaurant gebracht.

Het eerste rondje drinken is direct opgenomen en de menu kaarten werden direct gebracht. Wel slechts 3 menukaarten voor 10 personen.

Vrij snel werd ook het eten opgenomen. Maar daarna werd onze tafel na ons gevoel genegeerd. We wilden drinken bij bestellen en niemand die onze kant op keek of nogmaals langs kwam. Daarom is één van ons zelf naar de bar toe gelopen. Na een normale wachttijd werd het eten voor alle volwassenen gebracht. De 2 kindermenu's voor de kinderen werden niet gebracht, toen wij er naar vroegen werd gezegd dat het eraan kwam. En men was direct weer weg, waardoor we ook niet meer om nog iets te drinken konden vragen. Men kwam niet meer terug om bijv. te vertellen dat ze de kindermenu's waren vergeten klaar te maken. Toen alle groten hun maaltijd al op hadden, kwamen zonder excuus de 2 menuutjes van de kinderen er pas aan. Met als gevolg dat de jongste al een paar frietjes van haar vader had opgegeten en het bord onaangeroerd is blijven staan. Wij waren allemaal klaar met eten en men heeft ons zeker een kwartier laten zitten met de lege borden voor ons. Wij hadden eigenlijk nog graag een nagerecht en koffie willen bestellen, maar we werden totaal genegeerd. Uiteindelijk is één van ons naar de bar gelopen om de rekening maar te vragen, omdat we ons zo ongastvrij behandeld voelden. De rekening kwam vrij snel aan tafel. Men vroeg niet of het gesmaakt had en of alles naar wens was geweest. Toen wij aanstalten maakten om jassen aan te trekken kon men wel ineens de tafel afruimen en kwam een van de obers met het wisselgeld in zijn hand terug, wat werd overhandigd aan diegene die betaald had. Wij zijn dan ook vertrokken, tegen onze gewoonte in om fooi te geven aan de bediening.

Het eten was redelijk maar zeer prijzig.

Klacht ook aan het restaurant gemaild maar nooit een reactie ontvangen.