1. Normaal altijd wel een redelijke ervaring bij de twee wezen gehad. Het was niet perfect maar ook niet slecht. Toch was het laatste bezoek geen prettige ervaring. Meer dan een uur op ons hoofdgerecht gewacht. Meerdere malen het personeel gevraagd waar ons eten bleef en of er iets mis was gegaan. Daar wisten ze geen fatsoenlijk antwoord op te geven.
    Uiteindelijk kwam het eten eraan alleen hadden ze de frietjes nog niet gebracht. Toen een vriendin vroeg op een normale manier of de frietjes nog erbij kwamen, omdat we al zo lang moesten wachten kregen, we een zeer arrogant antwoord terug dat we niet de enigen op het terras waren en we maar even moesten wachten. (Na al meer dan een uur gewacht te hebben en het totaal niet druk was voor een donderdagavond). De frietjes waren ook niet genoeg voor drie personen, het kwam in een klein bakje.
    Kortom zeer slechte ervaring!