1. Het eten is goed en eenvoudig, maar kan beter.

We hadden een bon van €7,50 voor het hoofdgerecht.

Nu verwacht ik niet top eten. Goed bedoelde advies onderaan.

Voorgerecht:

De champignonsoep was lekker. Stokbrood apart bijbestellen (niks mis mee. Wie het wel lust besteld wie het niet lust laat het zitten).

Hoofdgerecht:

De ribjes waren gewoon en eenvoudig. Ik vond dat ze wat meer gekruid mogen worden (ieders smaak verschilt).

De groente is wat matig.
    Je hebt rauwkost of een daggroente zoals witlof.
    Wat ze zouden kunnen doen is vier soorten seizoensgroenten (niet duur en wel lekker). (Als je er niet van houdt bestel je het niet).
    Per persoon kunnen ze een groente naar keuze bestellen.

Nu hebben ze alleen frietjes. Daar zouden ze ook in kunnen variëren zoals frietjes, aardappelkroketjes, aardappelpuree, gebakken aardappels of gekookte aardappels. Drie verschillende keuzes bijvoorbeeld.

Zet een klein schaaltje in verhouding van het aantal personen aan tafel en zeg dat ze bij kunnen bestellen (geen extra kosten met een maximum). Zo wordt er niets onnodig weggegooid.
    Je eet wat je op kunt.

Misschien ook leuk om een keer voor de liefhebbers een winterkost in de aanbieding te doen. Zoals rode kool met hachee en boerenmoes met worst, zuurkool met worst (en spekjes), wortelstamp met verse worst etc.