1. Opmerkelijke zaak, zo op het eerste gezicht een rustieke leuke tent.

Eenmaal binnen wordt je in een hoek geconfronteerd met dichtgetimmerde delen van de bar. Zal waarschijnlijk de doelmatigheid achter de bar ten goede komen, maar het straalt niet open.

Het eten op zich was niet echt slecht. Wat wel een opmerkelijk punt is, is dat de fles wijn al geopend aan tafel komt. Als je dan vraagt om een gesloten fles en dan verzoekt deze aan tafel te openen, dan kan dat niet, want zo werken we niet. Het gaat niet om een fles huiswijn, maar een fles van 27 euro.

Als je daar bij het afrekenen toch nog een keer op terugkomt, dan wordt je dat hoogst kwalijk genomen. Besloot toch voor mezelf er nog een keer op terug te komen.
    De etiquette rondom wijn zijn toch anders als hier gedaan.

Ik mocht mee naar achteren, waar me door de eigenaar nog even "vriendelijk" te kennen werd gegeven dat deze kritiek niet welkom is en ze al jaren zo werken! Einde verhaal.

Dat straalt het restaurant in zijn geheel uit. "We werken al jaren zo", drijven op de klandizie en tonen zich niet klantgericht.
    Alles is gericht op doelmatigheid en doet zo afbreuk aan de ambiance.

Geen aanrader als je staat op service, klantgerichtheid, gastvrij gevoel en kwaliteit en verstand van zaken.