1. Hallo,

Ben met een paar vrienden naar Konyali otantik geweest voor het openbreken van het vasten tijdens de Ramadan. Dat betekent dus om ca. 22.00 uur gaan eten waar de Konyali uiteraard goed op was voorbereid. Er werden de speciale Iftar menus voorgesteld waar we heel gemakkelijk uit konden kiezen, maar ook werd er de mogelijkheid gegeven om daarbuiten iets te kiezen. Toch gingen we maar voor de voorgestelde menus.

Ik had gekozen voor het Iskender menu, het traditionele Turkse hoofdgerecht met stukjes brood, donervlees, yoghurt en op de top tomatensaus. Ik heb hiervan genoten, vooral het vlees was de juiste soort voor de traditionele Iskender kebab. Top!

Qua service moet ik zeggen dat dat ook heel erg goed, vriendelijk, aandachtig en snel was. Er werd heel snel naar ons wensen toe gewerkt, zoals het brengen van extra brood of wat extra tapas waren geen enkel probleem. Het was ook nog eens gratis van de zaak. Heel aandachtig en snel. Uiterst tevreden mee. Het kon haast niet beter. Ook bij de lounge afdeling was er een sterke mate aan persoonlijke aandacht en hulp.

Qua decor is het heel aangenaam om daar te zijn, heel rustig en ruim. Leuke kleurencombinaties die je het gevoel geven dat je lekker op je plekkie bent om eens lekker te gaan eten. Leuke canvasdoeken, schone ruimtes. Schoongeklede bediening die er representatief uitzien.

Gratis WIFI was er ook nog eens aanwezig.

De verrassing van de Chefkok heeft ons uiteraard helemaal aangenaam verrast. Ik ga dit nu niet verklikken natuurlijk.

Konyali Otantik is toch een hele goede gebleken. Het is zeker voor herhaling vatbaar.