1. Wij hebben 4 keer contact gehad over een reservering voor een groep van 30 personen. Dit ging al moeizaam, maar we waren heel welkom..

Toen we aankwamen waren onze tafels niet in orde en wisten ze niks van onze reservering af of wat we besteld hadden.

Pas na 2 uur kregen we wat te drinken, want ook dat waren ze na een keer bestellen vergeten. Dit drinken was van de allergoedkoopste soorten en iedereen kreeg een verschillende hoeveelheid.

Na een moeizaam overleg en 3 kwartier later, werd het buffet opgediend. Dit buffet bevatte andere dingen en er ontbraken dingen die we eigenlijk besteld hadden, en er werd ook geen drankbestelling meer opgenomen.

Hierna zouden we een dessert krijgen, maar omdat het alweer 1,5 uur later was zijn we vertrokken. Waarna de rekening ook niet bleek te kloppen!

Gemiste kans voor dit restaurant. Met betere bediening en planning/organisatie zou dit restaurant best goed zijn...