1. Waardeloze klantonvriendelijke tent. Ik was alleen en wilde de proeverij met voorgerechten bestellen maar dan zonder kaas (daar ben ik nl. allergisch voor) en voor 1 persoon. Dus alleen vleeswaren en dergelijke. Maar volgens de bediening kon dit niet. Alleen kon het wel als ik het volle pond zou betalen voor een 2 persoons proeverij, dan kon het wel zonder kaas. Belachelijk. Ik heb mijn drankje afgerekend en ben elders gaan eten waar de klant wel normaal wordt behandeld.

1. Beste meneer Ploeg,

wij hebben een koude proeverij op onze kaart staan, dit heeft niks te maken met voorgerechten, als mensen met hun vieren komen kan men dit nemen als voor gerecht, of als ze met 1 of 2 personen komen, kan dit zelfs als als maaltijd dienen.

deze proeverijen zijn 1 maat, deze kunnen niet groter, of kleiner. en zijn dus niet voor 1 of 2 personen. of voor 4.

doordat wij een klein restaurant zijn, hebben wij geen andere dingen in huis dan die op onze kaart staan, dus als ik dan de vraag krijg of er meer vleeswaar bij kan en geen kaas, zeg ik nee, want wij hebben geen andere vleeswaren.
    Achteraf had ik er olijven bij kunnen leggen, dat is dan mijn fout dat ik in de drukte van de avond geen oplossing had voor u vraag.

van allergie is nooit gesproken, in de pesto zit trouwens Parmezaanse kaas, dus maar goed dat u de koude proeverij niet genomen heeft. (als de allergie gemeld was MOET de bediening dat met mij overleggen).

Dus u opmerking dat het wel had gekund bij een proeverij voor 2 personen is dus niet waar.

Bediening was verder wel vlot? aardig? drankje goed op tijd? etc?

U kunt veel zeggen op internet, vrijwel anoniem, maar een waardeloze klantonvriendelijke tent zijn wij zeer zeker niet.

Met vriendelijke groet,

Rogier van Eijk, eigenaar en chef-kok