1. Danielle

Restaurant heeft een prima uitstraling, daar valt niets over te zeggen. Alleen loopt er helaas een serveerster rond die ongeïnteresseerd is. We kregen een smerig bord en toen wij om een ander bord vroegen, zag je haar gezicht al vertrekken. Verdere avond geen uitleg bij de hapjes gekregen over wat wat was. Drankjes duurden erg lang. Tussen de verschillende rondes ruim 30 minuten moeten wachten. Ontvangst door een andere serveerster was echter wel helemaal in orde.

Het eten vonden wij ook niet lekker. Overduidelijk dat lang niet alles vers was. Sardientjes die uit elkaar vielen en dus uit blik komen, olijfjes uit een pot. Uienringen waar je amper ui proeft, knoflookgamba's waarbij je totaal geen marinade proeft, carpaccio die in de olie zwemt.

Kortom, een dikke domper! De opzet is leuk, maar nu wat meer liefde in de bediening en vooral eten. Helaas voor ons geen 2de bezoek.

3,3