in Yerseke

veel Nederlanders,maar ook zeer veel Belgen komen hier

1. Strubbe

We zijn hier gaan eten, omdat we op deze website zoveel positieve kritieken lazen. Helaas voldeed het restaurant helemaal niet aan deze verwachtingen. De halve kreeft had vrijwel geen smaak, de kreeftensoep was niet lekker. De mosselen, slibtongen en tarbot waren wel oké. We kregen amper servetten, geen vochtige doekjes om de handen te reinigen na de kreeft en de mosselen en in de damestoiletten was de zeepdispenser leeg. Een teleurstelling dus.

3,6

1. wat vervelend van de kreeftensoep,hadden het maar geweten,het zou ook fijn dat wij commentaar krijgen ter plaatse,dat hadden we dit kunnen verhelpen,de kreeft is geen zeeuwse meer ,dit seizoen is voorbij,de kreeft is nu Canadees,misschien dat het daar aan ligt,nou verder waren de mosselen ,sliptong,en tarbot goed,dan zijn we het daar in ieder geval over een,en als net de zeepdispancer leeg is meldt het dan even,dan kunnen wij ook daar een nieuwe in doen,als de sevetten op zijn meldt het dan aub,nou een 3,6 ,de sliptong ,tarbot,mosselen waren goed,toch jammer dat ik dan maar een 3,6 krijg

2. jullie zijn op zoek om iets negatievds te vinden,blijf zoeken en gij zult vinden,sterkte ermee