Op dit adres zit nu: Pannenkoe

1. nadja van rems

Leuke actie van het Geuzenpaleis?! Op de bon van het Geuzenpaleis staat; Als je deze flyer meeneemt naar het Pannenkoekenhuis, dan is jouw pannenkoek helemaal gratis!

Lijkt leuk, tot je de rekening krijgt en er op staat dat je het "beleg" op de kinder-pannenkoek wel moet afrekenen, het betreft namelijk een "naturel" pannekoek. Dat staat niet op de bon! En het personeel heeft ons daar ook niet op geattendeerd toen ik de pannekoeken bestelde, waarbij ik nadrukkelijk vermeldde dat ik bonnen had.

Dus mensen let op; je wordt belazerd waar je bij staat!

Het enige positieve was dat de kinderen lekker hebben gegeten en de bediening vriendelijk was.

Voor ons nooit meer!

1. Ja ik wilde ook heel graag bij dit restaurant gaan eten, maar na het lezen van deze recensie kom ik daar natuurlijk ook niet meer. Straalt geen professionaliteit uit!!!!
    De manager had dit net even anders op moeten pakken door gewoon te doen wat hem was voorgesteld door de klant. de