Deze zaak is verhuisd naar Ommerweg 153, 7447 RD, Hellendoorn

Op dit adres zit nu: Legendarios

1. niek schelfhorst

Hier gegeten met mijn vriendin, schoonzus en zwager. Als voorgerecht hadden wij 3 keer de carpaccio, deze was bedolven onder de peterselie en de rode ui. Doodzonde want het vlees zelf was van uitstekende kwaliteit.

Als hoofdgerecht had mijn vriendin gamba's, mijn zwager varkenshaas en mijn schoonzus en ik de tournedos. Mijn vriendin had gevraagd of de gamba's gepeld konden worden (dit was gedaan bij 2 van de slechts 6 geserveerde gamba's). Dit vond zij nog niet zo een probleem, wat kwalijker was, was dat de gamba's net als de tournedos en varkenshaas te doorbakken waren waardoor de gamba's/tournedos taai en de varkenshaas droog waren.
    Patat en salade waren prima.

Nagerechten: brownie was prima, niks mis mee. Bij de crème brûlée was veel te veel ei gebruikt, waardoor deze erg overheersend was.

Al met al een prima locatie, aardige eigenaar, maar een onvoldoende voor het eten.

Mvg,

Niek Schelfhorst

3,7

1. Geachte heer Niek

alle eerst vindt ik het jammer dat je dit hier zo verpakt als iets niet goed is of naar behoren geeft je dat aan,tafel aan en niet hier .
    naar mijn weten is er niet gevraagd of de gamba's gepeld moesten worden want anders doen wij dat uiteraard.
    dat nog de gamba,s en de tournedos doorbakken waren is grote onzin onze tournedos gaan rood tot medium mee , tenzij anders aan ons wordt doorgegeven
    Als het niet goed is dan laat je het liggen en de borden waren brand schoon dus ik vraag me af of je verhaal wel helemaal klopt.
    Het verhaal van het dessert laat ik maar even in midden want ik heb ze zelf ook geproefd en daar was niks mis mee.

Nogmaals vindt ik het erg jammer dat je niks zegt als een van mijn medewerkers of ik aan tafel komen

Met vriendelijke groet

Edgar Hulsmeijer
    Eigenaar Restaurant de jonge Zwaan

2. Beste Edgar Hulsmeijer,

Ik heb geen zin in een welles nietes topic, dit zijn mijn/onze bevindingen en in plaats van begrip te tonen kiest u voor de aanval.
    Naar mijn weten is klant koning. Misschien hebben wij wat minder geluk gehad met onze eerste ervaring De jonge zwaan, fouten zijn menselijk en gebeuren overal.

Mocht u verder willen discussiëren kunt u mij altijd mailen.

mvg,

Niek Schelfhorst

Niek1990@hotmail.com

3. Beste niek

Ik speel geen spel wellus nietes maar als iets niet goed is geef je dat niet op deze manier hieraan maar doe je dat in het restaurant !!!!! Klant is koning maar tot een zekere hoogte .

4. Dit is aangegeven aan tafel. We hebben de gamba's niet hoeven te betalen.

Wat ik nu lees vind ik kwalijker. U reageert nu onder het alias jan Lammers. En heeft u een recensie geplaatst onder die naam. Beetje jammer dat je op een oneerlijke manier de eer hoog probeert te houden.

Groeten