1. Zo terug van julianatoren en op weg naar ons huisje bij landal nog iets eten. Zo kwamen we langs de Krim met een mooie midget golfbaan en een bord met "restaurant". Gaan lekker op een mooi terras zitten en willen nog wat eten.

Het begin was oke (heb namelijk al 25 jaar horeca-ervaring) een drankje en de kaart. Nadat we besteld hadden voor de kinderen een pannenkoek en voor mijn vrouw en mij diverse voorgerechten, kwam het eten. Oeps na mijn eerste hap van de tomatensoep die lauw was en in kommetje zat die voor sauzen geschikt is viel ik voor 5.95 euro toch snel van mijn stoel af. En het broodplankje met 3 toppings; 6 kleine bolletjes kruidenboter en 2 andere toppings waren rondom rechtstreeks uit de supermarkt. Calve knoflooksaus en tapenade uit een potje en dat in een minuscuul bakje, hmmmm.

Och ja, we hadden nog de carpaccio. Maar helaas erg slecht en bizar dat er een zakje groenvoer op gegooid was van een supermarkt. Als ik thuis kook, kook ik zelfs nog beter.

Erg jammer van de mooie locatie, maar ze kunnen beter de R van het dak afhalen. Tot niet ziens...