Op dit adres zit nu: Caffé Pranzo

1. Wij hebben voor het eerst op 23 oktober Granny's Assen bezocht. Niks op de appeltaart aan te merken. Vooral de natural appeltaart is aan te bevelen. De thee wordt ook geserveerd in een gezellig theekannetje. Helaas voor ons was de binnenkomst treurig. Wij, 2 zussen dachten gezellig te gaan genieten. Amper een stap naar binnen gedaan en we kregen al te horen met een zuur gezicht door een dame dat we op deze zonnige dag niet buiten werden bediend. Oeps. Mochten we dan wel buiten zitten? Nou, alleen bepaalde stoelen mochten we gebruiken. Onze stemming werd door het zure gezicht en gedrag van de dame direct minder. Ach we moeten er gewoon doorheen dachten we. Een half uur later mochten de volgende bezoekers buiten zitten en ze werden uitgebreid bediend. Ehm, werden we anders behandeld. Oeps, dat mochten we niet zeggen tegen de manager. We hebben geprobeerd ons ongenoegen aan te geven. Volgens de manager hadden we dan niet binnen moeten komen, als we vonden dat we anders werden behandeld. Jeetje, mag ik dat zelf bepalen? Zou het dan toch aan onze kleur hebben gelegen? Nee, ik geloof niet dat mensen zo zijn die zulke lekkere appeltaart bakken en serveren.

Ach zure appels heb je toch altijd.