1. Wij waren dinsdag bij het Gulden Vlies te eten.

Konden meteen aanschuiven in een lekker zittende bank, waar je ook nog goed in kan eten. Vervolgens werd ons drinken binnen no-time (zeker nog niet eens een minuut) bezorgd. En konden wij onze keuze opgeven voor het hoofdgerecht.

De serveerster was spontaan en aardig en zorgde ervoor dat alles goed verliep.

Ik koos zelf voor een balzaal van vis (met zalm mosselen en nog iets), de dag schotel, dit werd geserveerd met champagnesaus en lichtbruingebakken patatjes. M'n vriend koos voor de ossehaas met stroganoff en groenten. Wat er ook allemaal goed in ging (al was hij niet zo gek van de paprika, maar smaken verschillen).

Vervolgens als toetje een appeltaartje met ijs (en zoals altijd slagroom). Gelukkig was hier de slagroom ernaast geplaatst zodat je zelf kon kiezen om het appeltaartje met of zonder slagroom te eten. Het ijs was niet huisgemaakt, maar toch lekker als verfrissing bij zo'n taartje. Het taartje zelf had een lekkere dikke bodem, met frisse appeltjes en kruimeldeeg bovenop. Allemaal niet oud, (en plakkerig) maar lekker vers.

De rekening was voor met z'n tweetjes ook lekker te doen.

Dus uiteindelijk een zeer geslaagde avond gehad.