1. Op 22/10 in het goed gezelschap van Schotse familie lekker gelunched. Toen de bediening hoorde dat er Engels gesproken werd, kregen we meteen een engelstalig menu.

Begonnen met een lekker fris biertje van de tap. Daarna gekozen voor de parpadelle pasta met scampi's en zalm. Doe hier het heerlijke tuinkruidensausje en de parmezaanse kaas bij en je hebt een perfecte lunch. Helaas werd er niet automatisch brood bij geserveerd, maar dat kwam wel na even vragen. Mijn gezelschap koos voor een biefstuk en doradefilet, met lekkere frietjes en salade erbij. Hierbij een lekker flesje witte wijn en that's it, meer hadden we niet nodig.

De dame in de bediening deed haar werk prima, zeer vriendelijk en aanwezig als het nodig was.

Na ons eten bleven we nog erg lang napraten want zo vaak zien we ons ook weer niet. We kregen echter op geen enkel moment het idee dat ze ons liever buiten wilden hebben.