1. Vrijdagnamiddag even snel wat eten bij Chat Noir. We zagen in ons weekblaadje van Simpelveld een advertentie waarin o.a. voor op de vrijdag een dagschotel werd aangeprezen met wild zwijn medaillons. Deze hebben we ook beide gekozen. We werden dan ook verrast met een 3-tal medium gegrilde medaillons die werden vergezeld op het bord met 2 reifkoeken en wat verse groentjes met een lekkere dressing. Als bijlage nog een apart kommetje jus en een bordje met appelcompote en rozijnen en ook hele partjes appel. Verder nog een schaaltje met rode kool. Al met al een fijne presentatie voor € 9,95 per bord. De rode Merlot huiswijn was goed. Als nagerecht kozen we een crepe suzette en een coupe noisette vergezeld met een zoete witte dessertwijn. We zouden ook het dessert helemaal hebben opgegeten, ware het niet dat het (voor ons) wat snel werd gebracht. Alles tesamen € 43,50. We betaalden met plezier € 50,-

Als tip willen we laten weten dat er door de week elke dag een andere dagschotel wordt gepresenteert. Elke maand wordt dit dan ook weer aangepast. Ook het meenemen van deze dagschotels is mogelijk. Aanstaande donderdag willen we de Jägerschnitzel proberen.