1. Mijn man en ik hebben hier een aantal keer gegeten en nemen ons iedere keer weer voor, dit niet meer te doen. De sfeer is afwezig, bediening zeer matig (wat is het probleem van de manager, dat ie altijd zo boos en ongeinteresseerd lijkt?) en de pannenkoeken zijn echt waardeloos. De prijs voor de pannenkoek is veel te hoog, zeker voor de kwaliteit die ze leveren. Als je een pannenkoek kaas/spek/ananas kiest, krijg je serieus een pannenkoek met de ingredienten los erop gekwakt, naast elkaar, dus duidelijk niet meegebakken, ronduit fantasieloos. De kaas is niet meer herkenbaar, die is zo hard gebakken dat het meer op chips lijkt.

De menu's die ze aanbieden zijn leuker van prijs (nog hoog), maar de keuzes die je kunt maken zijn echt waardeloos. Ze zijn helemaal niet bereid om te wisselen onderling, zodat je toch nog een leuk menu kan uitkiezen. En dat is de meest waardeloze bediening die je kunt krijgen: de zaak is koning, niet de klant.

Hier gaan we dus niet meer naar toe.

2,5