1. Jammer hoor, het was nooit een top tent qua eten - simpel en vooral kant en klare producten, maar het attente personeel maakte veel goed. Zonder het personeel blijft er weinig over. Personeel kent de kaart niet (Radler staat wel op de kaart, maar volgens "onze" serveerster was het uit het assortiment. Vreemd genoeg zag ik het later verderop op een tafeltje staan). Serveersters negeren je als je een vraag hebt, en de prijzen zijn aan de hoge kant voor de niet zelf gemaakte producten.
    We hebben gemidgetgolfd, helaas zijn de banen niet recht (betonplaten zijn verzakt ofzo) en duidelijk toe aan een likje verf. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Vorige recensies van Cheryl

• Al meerdere malen feesten hier bezocht in de afgelopen 10 jaar. Altijd hetzelfde, koud gebak (duidelijk niet zelf gebakken) met thee / koffie. Later een rondje met loempia's, bitterballen, wat kaas / vis dingen. Dan tomaten creme soep uit blik, met ballen uit blik, of uiensoep, ook uit blik. Buffet met altijd dezelfde koude salades (aardappel en pasta) en een broodje kroket.
    Echt al 10 jaar steeds hetzelfde kant en klare eten. Totaal fantasieloos. Vraag me af waarom daar een "kok" rondloopt.

3,2