Op dit adres zit nu: Luca

1. Erg druk op de dag dat we op het terras ons eten bestelde. Hadden ons drinken snel, maar toen we na een half uur ons eten nog niet hadden besloten we wat brood te bestellen. Dit kwam ook niet en na nogmaals vragen kwam het uiteindelijk gelijk met ons eten wat natuurlijk niet de bedoeling was.
    Eten was niet vers, gamba's (3 voor 8,95 euro) waren niet vers en taai.
    Geroosterde paprika kwam op een bordje met sla en een overvloed aan zure dressing, als ze ooit geroosterd waren was daar in ieder geval niets meer van terug te zien. Champignons scoorde net een voldoende, lagen in een "bedje" van olie. Zout en peper kregen we in zakjes, was een beetje moeilijk doseren op je eten.
    Eten scoorde beslist geen voldoende. Was zonder aandacht bereid en zeker niet vers.
    Toen de bediening vroeg of het gesmaakt had en we vertelde wat er mis aan was werd gezegd dat dit teruggekoppeld zou worden naar de chef-kok. Niet meer naar ons dus, klacht werd verder genegeerd en ook niet teruggezien op de rekening.
    Nu weet ik weer waarom ik daar niet meer eet, zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding.

1,8