Op deze locatie zit nu 'In de Kazerne'

1. Marjolijne

*De Kolonie*:

Een unieke plek, práchtige lokatie.......................

Afgelopen seizoenen zijn wij om die reden regelmatig in het Grand café geweest en diverse malen hebben we genoten van de warme zon op het mooie terras!

Maar beste mensen van De Kolonie, daar kun je niet enkel je goede naam en succesformule mee maken.

We missen de professionaliteit, het enthousiasme, de liefde voor het Horecavak!
    Langzame, trage en ongeïnteresseerde bediening, koude melk in de koffie, koekjes smaken naar schoonmaakmiddel, geen bestek en servet bij de tostie, fantasieloze aankleding van de gerechten op de borden.

En dan die toiletten, zó vies en slecht onderhouden. Volgens ons zijn de tegeltjes sinds de renovatie/bouw niet meer aangeraakt. De toiletpot/bril wordt zo te merken zelden schoongemaakt. Dit is geen visitekaartje.

We blijven komen omdat wegblijven van klanten niet de oplossing is voor jullie.
    Schouders eronder, struktuur aanbrengen, hogere eisen stellen aan jullie personeel, personeel motiveren en enthousiast maken en je verplaatsen in hoe je het zelf zou willen.

Veel succes en probeer de beste te zijn!