1. Gisteren vol goede moed naar de Krim gegaan. Uiteraard hebben wij de recensies over het betreffende restaurant gelezen. De reacties van de meeste mensen die daar gegeten hebben lopen m.i. veel te veel uiteen. Of het is top of juist heel slecht, geldt voor zowel bediening als kwaliteit. Wij weten dat het een moment opname is, niet iedere dag kan precies hetzelfde zijn. Nu onze bevindingen:

Per telefoon bestelde we drie pizza's margarita, de eerste mededeling was dat ze al met 5 minuten klaar zouden zijn, uh zo snel? Daar aangekomen waren ze ook echt klaar. Na het overhandigen van 50 euro kreeg ik 25 euro te weinig terug, foutje, moet kunnen. De dozen zagen er veelbelovend uit al kon ik de pizza's niet ruiken. Na het openen van de doos wisten we eigenlijk al hoe laat het was. Deze pizza's waren absoluut niet vers, zoals in andere recensies wordt vermeld. Het zijn voorgebakken bodems of pizza's. Dat kun je aan de bodem zien. De kaas was heel vies, het voelde heel slijmerig in de mond. Mijn dochters gebruikte het woord snot. Kortom een dikke onvoldoende. Voor die 22,50 hadden we beter iets anders kunnen kopen.