Tijdelijk gesloten gesloten wegens brandschade

1. Annelies Pieters Oostra

We komen al een aantal jaar bij Dal Baffo. Zo ook afgelopen zondag 11 oktober. We hebben erg lang moeten wachten, voor we het eerste (voor) gerecht kregen. De carpaccio, en de garnalen aan ( uit de groothandel?) het spiesje waren verre van lekker.

Het hoofdgerecht duurde weer veel te lang voor het geserveerd werd. We waren met 7 personen. Alle gerechten kwamen na elkaar! We konden niet tegelijk eten. De groenten (sla) en een schaaltje gebakken aardappels, kwam zo'n beetje, toen we het vlees al op hadden. De spaggetti was super gaar, bijna pap. Toen één van ons klaagde over de varkenshaas, die er uitzag als een schnitzel en daar ook naar smaakte, kwam de eigenaar naar ons toe met een bord vol rauwe varkens haasjes. Hij wilde laten zien waar het vleesgerecht van gemaakt was. We konden wel door de grond zakken, zo voelden we ons in ons hemd gezet. Geen stijl! Wij komen hier nooit weer.