1. Zo ontzettend slecht!

Wij hebben vanavond om 21:45 onze bestelling geplaatst, om 23:15 nog steeds onze bestelling niet binnen gekregen. Wij hebben toen naar de zaak gebeld en de meneer zei dat het onderweg was. Na een half uur weer gebeld en toen zei meneer dat de bestelling net binnen kwam. Er werd dus tegen ons gelogen. Wij hadden al betaald via Ideal, €35 om precies te zijn.

Meneer heeft ons voor alles uitgescholden via de telefoon en we moesten maar naar de winkel komen om het uit te vechten. Dit hebben wij heel verstandig niet gedaan. Wij moesten oprotten en hem met rust laten maar meneer heeft ons geld al en wij geen eten, dus makkelijk geld verdiend voor deze man die zijn klanten kapot scheld en ons dood wenst. Politie kon trouwens ook niets voor ons betekenen aangezien het een civiele kwestie is.
    Bestel hier niet!!