Op dit adres zit nu: Vlaamse Goesting

1. John Goossens

Na het lezen van de lovende recensies hier tijdens onze week vakantie in Gulpen zelf gaan eten bij Os Heem (2 volwassenen en 2 kleine kinderen). We werden zeer gastvrij onthaald door eigenaar Karl, en er heerst een gemoedelijke sfeer die de naam eer aan doet. We hebben heel lekker gegeten, een lekkere zelfgemaakte saté en voor mijn vrouw Limburgs zuurvlees. Voor de kinderen een kindermenu. Hoewel de opmaak van de gerechten eenvoudig was, was het zeer smakelijk en zijn ook de voorgaande recensies terecht.

Ook de prijs is veel gunstiger ten opzichte van veel andere restaurants. Wat de site niet vermeld is dat er ook enkele tafels buiten zijn onder een overkapping waar we heerlijk gezeten hebben met de kinderen. Enig verbeterpuntje, onze kleine kindjes vonden het "kinderijsje" niet helemaal wat ze ervan verwacht hadden, het betrof een giga coupe ijs in een glas (wederom veel waar voor je geld), ze waren waarschijnlijk gelukkiger geweest met een simpel hoorntje.

Zeker een aanrader