Op dit adres zit nu: Bambuddha

1. Anoniem

Slechte ervaring. Vis van sushi was bedorven en stonk. Bediening beaamde dit. Toen ze vroeg of ze iets konden doen ter verontschuldiging, opperde ik een cognacje om de smaak weg te spoelen. Na overleg met de baas , gaf ze aan dat dit niet kon. Wel wou ze de bedorven sushis van de rekening halen ! Onvoorstelbaar . Dus nooit meer Geulhof voor ons.

1. Ik weet precies wie u bent, en wij hebben u daarna alsnog een cognacje aangeboden, maar ik zei dat het misschien niet kon ,want u komt voor 22 euro p.p all in eten ,en als er 1 shusi niet goed was,mijn verontschuldiging aanbied en vraagt of u iets van de zaak wil drinken, is een cognac in prijs vergelijking 6 euro cognac... misschien een beetje duur,
    daarna vroeg ik het alsnog, en toe wide u niet meer, dus erg onredelijk dat u dit geplaatst heeft.

2. De shusi die u benoemt was er maar 1, er is excuus aangeboden.
    en u iets te drinken van de zaak.
    Maar als u voor 22 euro per persoon komt eten all in, is prijsverhouding van gratis cosumptie ook wel belangrijk , want dan is 6 euro voor een gratis cosumptie misschien een beetje duur,
    maar is u toch daarna een cognac aangeboden, maar wilde u niet meer.
    Zo was het.