1. Wij hebben hier op een zaterdagavond gegeten en hadden door de recenties hoge verwachtingen. Het viel echter heel erg tegen.

Er was geen gezellige sfeer, maar het was verschrikkelijk stijf. Als jong koppel of als gezin kun je er beter wegblijven. De gastvrouw was met haar schelle stem vreselijk onattent; we moesten om de wijnkaart vragen, er werd niet gevraagd hoe we onze tournedos van ruim 27 euro gebakken wilde hebben, het duurde lang voordat de gerechten kwamen, de wijn werd niet bijgeschonken en het eten was niets speciaals. De groenten bij het hoofdgerecht leken zelfs uit de diepvries te komen, er zat totaal geen smaak aan.

De gerechten zijn veel en veel te duur voor wat je krijgt aan service en kwaliteit. Het restaurant en de entourage doet zich voor als een heel sjiek restaurant, maar in werkelijkheid is het gewoon een veel te dure, saaie, overschatte tent met eten dat zijn prijzen absoluut niet waard is. Nooit weer.