1. Het was altijd een plezier er te eten maar nu is dat plezier vergaan. Er met 3 personen gegeten en het was erg slecht. Wel druk, misschien zegt dat wat over de erbarmelijke smaak van de stadjers.
    Wij hadden 3 gangen. Carpaccio Da Vinci, totaal smakeloze kalfscarpaccio (of was het wat anders) op een bed van sla met een veel te dikke balsamico saus, basilicum en een paar plakken parmezaanse kaas. De andere ingrediënten ten opzichte van het vlees waren zo sterk van smaak dat het vlees totaal smaakloos word. Mijn andere tafelgenoot had minestrone soep, deze was erg waterig en nogal smakeloos. Toen hij bij de bediening ging vragen hoe dit zo kon komen was het antwoord “we gebruiken altijd verse ingrediënten” Dus als het vers is, is het smakeloos? De hoofdgerechten waren ook dramatisch. Ik had pasta di mare, een loei heet bord met spaghetti in een tomatensaus gevuld met wat stukjes vis, mosselen en Hollandse garnalen in de schil? Ik vind het niet erg grote gamba’s uit hun jasje te halen maar deze kleine garnalen in een zeer hete saus? Dat heeft meer te maken met een luie kok. Ik heb het dan ook niet gegeten. Mijn andere tafelgenoot had pene met garnalen. Tjonge, ja de Italiaanse keuken is simpel en puur van smaak. Maar je kunt ook doorslaan. De penne plakte aan elkaar, de saus was room met pesto en wat garnalen (wel uit de jas). De tweede tafelgenoot had spaghetti met zalm. Sorry jongens, proeven jullie niks voordat het de keuken uitgaat? Het was ronduit slecht. De ober kwam nog vragen of het gesmaakt had. Het antwoord is “het smaakt altijd, maar als u vraagt of het goed gesmaakt heeft, is het antwoord nee” .
    Voorlopig heb ik het helemaal gehad met Da Vinci. Zeker omdat dit nu de tweede keer is dat ik er slecht heb gegeten.

Ps. De huiswijn was wel goed.

Peter.