Op dit adres zit nu: Chop Chop Shop

1. Enthousiast geworden door de reacties op deze website zijn wij afgelopen zaterdagavond zelf gaan eten bij dit restaurant.
    Wat een teleurstelling! Voor veel gerechten geldt een meerprijs, toetjes vallen allemaal buiten de 21,50 euro. Reken dus op een bedrag p.p. dat hier (ver) bovenuit komt.
    Voor dat bedrag krijg je eten van zeer matige kwaliteit: niet vers bereid (o.a. champignons, pepperonata), niet gaar (auberginetaartje, ravioli), niet origineel Italiaanse garnituur bij de gerechten (spinazieblaadjes met veel te zoete dressing) en vooral niet smakelijk.
    Tip: mocht je hier toch gaan eten, stuur een gerecht dat je niet bevalt direct terug naar de keuken en bestel een nieuw gerecht. Het restaurant ziet er verder wel netjes uit maar de herrie is inderdaad zeer hinderlijk. Wij nooit meer...

2,7