1. Terwijl we hier vanavond kwamen, was het personeel nog fris en enthousiast. Inmiddels is er het een en ander gebeurd waar we minder vrolijk van zijn geworden. Zo is de bediening vertraagd en heeft Tippie er duidelijk geen zin meer in en kost het glimlachen meer moeite. Het vlees lag te bloeden in de saus. Vier cola besteld, drie geleverd en dat na een lange wachttijd.

Nagerecht besteld, moe en uitgeblust blijven we wachten.
    De kinderen zijn inmiddels ook kapot, maar houden vol in hun wachten op het nagerecht - al een uur - zij zijn blij dat ze onverwacht lang op mogen blijven. Niet meer gebeurd sinds oud en nieuw 2002!

Mijn broer heeft tot zijn spijt eindeloos moeten wachten op zijn cappuccino. We hoorden het apparaat al een uur geleden ronken. Zijn humeur is wat minder en zijn alcoholpeil een stukje lager. De kinderen nog moe, maar wachten op de chocolade-fondue. Het restaurant wordt leger en de bediening valt hopeloos door de mand. Goed bedoeld, maar wat mislukt.