Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Een vriend trakteerde ons op het all you can eat pakket a 14.75 pp en onze dochter 1.50 per levensjaar. Samen met 4 colaatjes ruim 64 euro. Toen wij later weggingen stond er op onze rekening een bedrag van 10 euro tbv de rundbiefstuk. Ik ben verhaal gaan halen, luister alles is betaald en de bon laten zien, de medewerkster reageerde direct "dat kost altijd extra, dan moet u maar bij die vriend 10 euro terug gaan vragen" (hem is er ook niet opgewezen oid niets van dat alles). Op mijn uitleg dat wij gevraagd hebben hoe het werkt e.d., en dat er niet op het laatste regeltje gewezen is antwoordde zij "het staat er duidelijk bij, per supplement van 100 gram a 2.50".

Als ik dan nog steeds netjes blijf en haar vraag of het een kleine moeite is als men vraagt hoe of wat, een medewerker/ster dan even kan vermelden "let op u kunt dit ook aankruisen, maar let op de kosten" antwoordde ze dat wij zelf maar moesten lezen.

Dit is volstrekt waardeloos op deze manier, en deze recensie komt ook op Google Maps en TomTom places, dat tientje gaat ze geld kostten. Jammer jammer jammer.