1. G.T. Meijer

Wij waren op uitnodiging van vrienden uit eten in dit mooie en sfeervolle restaurant. De bediening vonden wij heel vriendelijk, gastvrij en toegankelijk. In de tuin staat een open tuinhuisje waar je een sigaretje kon roken. Ook het personeel maakt daar gebruik van. Zo kwamen wij in de praat met deze mensen. Allen, stuk voor stuk vriendelijke mensen met hart voor hun zaak.

Het eten was wat je van een kwaliteitsrestaurant mag verwachten. Niet teveel, maar o zo heerlijk! De rode huiswijn is een aanrader. En voor de doorgewinterde wijnproever hebben ze mooie wijnen klaar staan. Ze geven bij ieder gerecht een passend wijnadvies!

Wij zijn tevreden, voldaan en met een fijn gevoel weer huiswaarts gekeerd. Over de rekening kan ik niet oordelen. Onze vrienden hebben betaald. Bedankt Ramon en Barbara, het was super!

En Don Marcello en zijn Zandvoortse prinses, jullie zijn een goede gastheer en gastvrouw!

Gerrit & Sonja Meijer.