1. Niet om het een of het ander, maar dit was gewoon een supergeweldige ervaring. We wisten niet dat pizza's en pasta's deze avond voor een vaste prijs gemaakt werden want we vonden het al lekker druk voor een dinsdagavond....

We hadden niet gereserveerd maar 'Mama' regelde al snel een tafel in het toen nog lege bijzaaltje. Spoedig zaten we al niet meer alleen. Er heerste desondanks een zeer ontspannen (Italiaanse) sfeer in het restaurant maar ook bij de overigens zeer vriendelijke en behulpzame bediening!

Via de recensies hier op eet.nu hadden we al gelezen om eens iets te bestellen wat niet op de kaart stond. Nou dat kunnen we iedereen aanraden! Niet dat de kaart niets lekker bevatte, integendeel zelfs, maar we zijn makkelijke eters en zijn wel wat gewend. Daarom was het nu: Doe maar eens voor vijf personen wat lekkers maken! Er kwam maar één tegenvraag: Vlees of vis? Het werd vlees en daarna waren we aan het team overgeleverd..... Alles kwam meer dan goed. Vooral de Mama is een rasechte Italiaanse topvrouw want met de nodige humor en ervaring is zij onbetwist de centrale spil in de zaak.

We hebben hier heel lekker gegeten. Het is jammer dat deze zaak zo'n 200km vanaf onze thuiscoordinaten afligt, anders zouden we hier zeer zeker nog vaker terug komen.