1. Wij hebben 3 pizza's en een cola laten bezorgen. Het duurde 1 uur en 3 kwartier voor ze kwamen.

De twee bezorgers waren weg gegaan maar hadden vergeten de cola te geven of excuus voor het lange wachten te maken.

Toen ze de cola alsnog kwamen brengen hadden wij inmiddels de vegetarische pizza geproefd en niet eetbaar verklaard. Er zaten slappe bruine, zure paprika, droge uien, olijven en kaas/ tomatensaus op. That's it. (De 4 fromaggio waren te doen als je honger hebt).

De bezorger weigerde de pizza terug te nemen en de koop ongedaan te maken, wat ik hem verzocht en smeet de pizza die ik hem terug gaf op de grond en stapte snel de lift in.

Na een hoop geintimideer van zijn kant koos meneer er uiteindelijk toch voor me het geld terug te geven. Waarschijnlijk omdat hij niet weg kon zolang ik voor de liftdeur stond.

Kortom, geen aanrader als je honger hebt en thuis een lekker pizzaatje wil eten.