Op dit adres zit nu: Brasserie Duinberk

1. Op het oog een heel leuk tentje, maar eenmaal plaats te hebben genomen en na 10minuten te wachten op een serveerster/ober terwijl er maar 6 tafels bezet zijn was al een tegenvaller. Na een half uur kregen we een amuze.. Vrij lange tijd in onze ogen aangezien we het voor en hoofdgerecht tegelijkertijd hadden besteld. Nog eens 20minuten hebben wij moeten wachten op ons voorgerecht. Erbij te vermelden: ons voorgerecht was een broodmandje met tapanade. Zeer onbegrijpelijk aangezien er 3 tafels die gelijkertijd er waren op dit moment al hun voorgerecht en hoofdgerecht gekregen hadden. Oftewel hebben wij 50 minuten op ons voorgerecht moeten wachten.. Het brood wat we kregen was taai en hard. Niet echt een stimulans om te blijven maar voordat we al vroegtijdig dit konden afbreken werd het hoofdgerecht geserveerd op het moment dat het laatste stukje brood de keel in gleed. Opeens vrij snel maar het leek alsof het er al een tijdje stond. Mijn partner had een biefstuk rare besteld terwijl die er net zo (al dan niet meer) medium uit zag als mijn biefstuk. Tevens was het vlees niet heet maar tussen warm en lauw in en tevens was het onwijs zout en de saus was zuur. Het enige aan dit gerecht wat lekker was waren de aardappelpartjes. Bij het weghalen van de borden hebben wij gelijk om de rekening gevraagd maar deze kon wel snel bezorgd worden bij ons. En buiten dit allemaal om leek het in mijn ogen dat wij als midden twintigers zeer achtergesteld werden in vergelijking met de andere gasten die in de senioren klasse behoren. Deze gasten werden ook beter behandeld en kregen sneller een nieuw drankje en het eten. Al met al hebben wij een onwijs grote smet door dit restaurant gekregen op een mooie vakantie die wij doorgebracht hebben in Schoorl. Ik raad dit restaurant ten strengste af aan alles en iedereen die lekker uit eten wilt maar niet 50minuten op een mandje brood wilt wachten.

1,7