1. Op woensdag zijn bij Melisa alle grote schotels met korting en dit leek ons een mooi moment om kennis te maken met dit onlangs geopende etablissement.
    De jongeman achter het afhaalloket beneden (restaurant en terras met zicht op rivier de Donge bevinden zich op de bovenverdieping), was vrij langdurig aan het telefoneren eer hij onze bestelling op kon nemen (tip: 2e kracht neerzetten), maar dat gaf ons wel mooi de tijd om een kijkje te nemen in het restaurant en op het terras boven, alwaar we hartelijk werden begroet door de eigenaar Mustafa die ons vol trots langs allerhande outillage leidde en daarbij vertelde hoe hij tot zijn keuzes was gekomen (dat is pas klantenbinding!)

De bestelde grote shoarmaschotel met extra vlees en knoflooksaus was niet heel uitgesproken van smaak, (kwestie van kruiden?) de frietjes smaakten daarentegen prima, de hoeveelheid salade en saus mocht echter wel wat groter zijn.

We komen hier zeker nog eens terug voor het buffet en het menu à la carte.