Restaurant verhuisd

Deze eetgelegenheid is verhuisd naar Willemsoord 51, 1781 AS, Den Helder

1. Tja, pizza 55 - spinazie met gorgonzola, maar dan neem ik mozarella - is altijd heerlijk, dus ik was bijna blij dat ik mijn avondeten was vergeten mee te nemen, want nu kon ik weer eens lekker bestellen!

Maar... toen ik om half zes belde werd er gezegd dat de pizza tussen zes en kwart over zes zou arriveren.
    Om kwart voor zeven ben ik stikchagrijnig naar de snoepautomaat op het werk gelopen en toen bleek ik nog niet eens een munt te hebben, dus een euro van de directeur geleend om in ieder geval twee zakjes chips te kunnen eten voor ik om zeven uur de klanten weer ging binnenlaten...

Om 7 voor zeven kwam de pizza aan, maar toen was ik alweer op mijn werkplek, helemaal achterin het gebouw, dus...

Tja, nu net om half tien, een opgewarmde helft van de ooit hartstikke lekkere pizza opgegeten, maar tevreden?

Ik vergeet mijn eten nooit meer, hoop ik!