Op dit adres zit nu: La Cubanita

1. Vlak naast een van mijn favorieten, de World Wide Wraps zit Günes & Co - Turks.

Op het raam zag ik een bordje hangen, dagmenu meenemen, 11 euro 50.

Da's niet duur, snel naar binnen en bestellen. Mooie dames in de bediening ik kan niet anders zeggen, vriendelijk vriendelijk vriendelijk, wachten is plots helemaal niet erg meer haha. Pardon, het gaat om het eten niet waar en van lang wachten was geen sprake.

Ossenhaaspuntjes met heerlijke gepeperde champignonroomsaus, geserveerd met gebakken aardappelen en rijst en een Griekse salade.

Was in ongeveer 10 min op de plek waar ik het meeneem menu zou gaan nuttigen. Alsof de duvel er mee speelt, dit gaat weer een positieve recensie worden. Ik loop nog te likkebaarden. Alles was goed ingepakt en lekker warm.

Gebakken aardappeltjes, goed gekruid en niet te vet of te zout, wel gefrituurd maar dat mag voor dat bedrag en zeker als ze zo worden geserveerd. De aardappels zitten samen in een doosje met lekker gekruide rijst, had een wat rode kleur, vraag me niet hoe dat heet, ik heb geen idee.

Ossenhaaspuntjes Mals. Met de hoofdletter M dames en heren, zo moeten Ossenhaaspuntjes zijn, zo is het bedoeld.

Roomsaus met champignons, heerlijk om te zien hoe de ossenhaaspuntjes daar in het rondwentelen waren. Met een alle hoep op mijn bord en in mijn mond.

De Griekse salade was een beetje lauw, dat komt door dat het bij de Ossenhaaspuntjes en de aardappeltjes in de zelfde zak zat, kan gebeuren, geen nood. Paar stukjes feta kaas en ik telde 3 olijven. Zwart met pit.

Voor 11 euro 50 heb je lekker en meer dan genoeg eten. Gaan we zeker vaker halen.