1. Na het bestellen van 3 ijscoupes werden er eerst maar 2 geserveerd. De bediening had niet door dat de 3e persoon ook iets moest eten. Hummm. Het ijs was al behoorlijk gesmolten en zag er zeer amateuristisch uit. Slagroom leek gewoon uit een spuitbus en het ijs was smakeloze schepijs uit de winkel. Na dit te hebben gemeld, hield de bediening haar schouders op en liep weg. Bij het afrekenen hebben we dit nog weer aan een andere medewerker gemeld maar die hield zich ook zeer afzijdig. We moesten gewoon de volle pond betalen voor 3 smakeloze ijscoupes waarvan we 2x hadden aangegeven niet tevreden te zijn en ze hebben laten staan. Zeer slechte service en erg klantontvriendelijk. Deze mensen moeten nog een hoop leren hoe met klanten om te gaan en wat kwaliteit is. De prijzen zijn daarentegen erg hoog voor wat je normaal zou verwachten. Echt een aanfluiting.

1,3