in Amersfoort

Ontmoet en geniet Restaurant Habibi.

1. Marjolein en Richard

Tijdens een dagje Amersfoort kwamen we hier toevallig langslopen en omdat de kaart ons aansprak zijn we s'avonds teruggekomen om er te eten. Natuurlijk hadden we graag buiten gegeten met het mooie weer, maar het kleine terrasje zat helaas al vol. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje binnen. Leuke moderne Oosterse inrichting. De kaart staat vol met zalig klinkende dingen en de 3 gangen proeverij voor 25 euro p.p. leek dan ook de juiste keuze. En dat bleek het ook te zijn. We hebben gesmuld van alles van alle drie de gangen. Alles was zeer smaakvol bereidt. Bovendien werden ze opgediend met prettige tussenpozen en was er bij iedere gang een uitleg over wat er allemaal was. De bediening neemt de tijd om een praatje te maken en is uiterst vriendelijk. Nadat bleek dat wij niet uit de buurt kwamen en een nachtje in Amersfoort bleven, kregen we direct leuke tips voor de andere dag. Waarbij zelfs de moeite werd genomen om e.e.a. even op te schrijven. Afruimen, drankjes, alles gebeurde voor ons in het goede tempo. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad en als weer eens in de buurt zijn, komen we zeker weer.