1. vd Berg

Afgelopen zondag hier geweest via een bon van Groupon, onbeperkt pannenkoeken eten voor 8 personen. Wat een aanfluiting... Wij kwamen aan en het stonk zo vreselijk en was echt allemaal te vies om aan te zien, dat wij hebben gevraagd om buiten te gaan zitten. Dit was geen probleem. Buiten tafels en stoelen niet schoon en het stonk ontzettend naar een rioollucht. Toch maar gaan zitten. Uiteindelijk kregen wij de menukaart, die kleefde aan alle kanten, tevens de drankjes besteld. Hier hebben wij ruim 20 minuten op gewacht, terwijl er bijna niemand in het restaurant (ik weet niet of het deze naam wel mag hebben) zat. Pannenkoeken besteld. De serveerster kwam voordat de pannenkoeken kwamen, wat glazen schaaltjes met stroop, suiker, jam enz brengen. Deze waren echt vies... Voor ons ook het moment om weg te gaan, zonder gegeten te hebben. Echt nooit meer en ook zeker geen aanrader.